lørdag 21. mars 2009

Helt konge!

Jeg snakker om Ole Einar Bjørndalen selvfølgelig. GRATULERER med en genistrek av en førsteplass på hjemmebane! Jeg er bare så utrolig imponert. Enn at det er mulig å være så iskald på siste stående? Helt perfekt og kontrollert gjennomføring. Har fundert mye på hvordan det i det hele tatt går an å være på topp internasjonalt nivå så lenge i en så vanskelig og marginal idrett som skiskyting. Og jeg som synes jeg merker presset på standplass under NM og Norgescup. Kan ikke tenke meg hvor lett det må være å bli vippet av pinnen når 15 000 ville tilskuere brøler "ooeeei!!" eller "åååhh..." etter hvert skudd. Ole Einar: du er en enestående skiskytter. Takk for et glimrende skiskyttershow i Granåsen!
Vi fikk ikke akkurat noe prakteksemplar av Hvit Vinter i dag. Vi får krysse fingrene for bedre vær i morgen!